>

вторник, 10 ноември 2015 г.

Vichy Homme Anti-Irritation Shaving Foam

Здравейте!

Всички сме виждали рекламите с това колко може да е чувствителна мъжката кожата при бръснене и как еди кой си продукт може да се справи с това, нали?! Е, не е така! Или поне при мен! Кожата ми въобще не харесва този процес - зачервява се, става суха, често ми се появяват пъпки, раздразнения и дори подкожни косъмчета. За мен е изключително важно да имам наистина добра пяна за лице, която да решава тези проблеми. След години блъскане, тестване и раздразнена кожа, моето спасение беше открито - пяната за бръснене срещу зачервявания на Виши.


Всъщност това е пяна, която третира абсолютно всеки един проблем, който имам и ви споделих по-горе. За мен е може би най-важният продукт, който имам, защото ми осигурява комфорта, от който имам нужда.

Пяната е с диспенсер, може лесно да дозирате количеството. Тя е плътна, но все пак пухкава и се нанася лесно и бързо.




Интересно е обаче, че не е типичната пяна - консистенцията при нанасяне е леко аерирана, тип мус и е наистина (вижте на снимката) по-различна, което прави бръсненето още по-лесно.


 Осигурява максимален комфорт по време на бръсненето, то става лесно и бързо (разбира се, и самобръсначката има значение). След това кожата е в перфектно състояние - не е раздразнена, успокоена и без поражения. Няма изсъхване, но няма и лепкав/мазен ефект, който ми се е случвал с други пяни. Кожата не реагира негативно, няма зачервяване, парене, обриви... Абе от всяка гледна точка ти осигурява максимален комфорт (знам, че се повтарям!). За мен просто няма по-добра, а смея да кажа, че съм ползвал огромен процент от тези на пазара! Във всеки един аспект тази е перфектната и за мен най-добрата за чувствителна, и особено при бръснене кожа.
Има приятен, типично мъжки аромат, който ободрява чудесно.
Цената на пяната въобще не е висока, освен това е икономична.

Няма коментари:

Публикуване на коментар