>

петък, 8 април 2016 г.

Здраве Бебе 0+ / Измивна пяна* - Масажно олио*

Здравейте!

Бебешка козметика?! Прочетете пак заглавието...  Даааа, правилно видяхте! Но неее, неее, нямам дете, не е за това.. естествено, че поста е посветен на мен. Пък и съм 0+... е, с една двойка отпред, but who cares?  Ако имате чувствителна или по-суха кожа на тялото, то знаете, че бебешките продукти често са неизменен спътник, заради по-меките си и поносими формули. Днес ще ви покажа два продукта, с които се "родих" в последно време - измивна пяна  и масажно олио от Здраве Бебе 0+.

Здраве Бебе добавиха в портфолиото си тези два нови продукта от серията 0+, които за разлика от другите, са направени специално за току-що новородени. Възможно най-меките и поносими формули, без алергени и химикали. Като човек, който има склонност към засушаване и по-чувствителна, лесно алергизираща се кожа, те бяха идеални да бъдат тествани от едно мнооого голямо бебе, критично и с много изисквания. Дали издържаха теста?


Измивната пяна с неутрално pH за коса и тяло е за мързели като мен - с помпа, която просто натискаш, а тя изпомпва директно пяна, която просто масажиращ върху тялото. Идеална за бърз душ, просто защото спестява супер много време, а й формулата е направена за ежедневно ползване, което особено ми харесва. Лично аз я ползвам само за тяло, не ми се експериментира с косата. Много мека пяна, богата и обилна, която измива кожата, но не до пресушаване или скърцане - усеща се точно нежно измиваща, а накрая кожата е мека и няма онова леко сухо/опъващо чувство след къпане. Не съдържа сулфати, парабени, пег, силикони, оцветители и феноксиетанол. 93% съставки от натурален произход, събрани в 350 мл. опаковка (цена малко под 9 лв.). Добавени са захари, витамини В5 (пантенол) и В3, млечна киселина, карамел и екстракт от невен. Тази опаковка ми стигна точно за около месец ежедневно ползване (за двуметров човек със сериозна площ за тялото, по предназначение за бебе ще стигне сигурно месеци) и дори вчера се заредих с нова, което ме подсети да напиша това ревю.
Оставя кожата ухаеща супер приятно, а за аромата ще поговоря по-долу.


Масажното олио е черешката на тортата. Пробвал съм олиа за трицифрени суми, някой чак с чисто злато, бла-бла и общо взето опита ми беше все лош - тежки са ми, аз мразя да се чувствам мазен или да ми полепват дрехите по мен..Ух, настръхнах от мисълта. Очаквах, тъй като бебешката кожа  е по-суха, това олио да е по-мазно, но не е - страшен разкош! Със спрей-дозатор е, който не разпръсква, а по-скоро изпомпва в тънка струя, за да няма оливане или разтичане и да, наистина не се разтича или цапа - опаковката ми все още е като нова. Самото олио се усеща сухо, изобщо не е мазно или тежко - затоплям леко в дланите и нанасям с масажни движения. След секунди то е попило, няма мазни следи, а само мека и мноого ухаеща кожа. Достатъчно подхранващо, но в същото време максимално леко и попиващо моментално.
95% натурални съставки, като отново липсват традиционно използваните минерални масла, силикони, фталати, парабени и феноксиетанол. Също така липсват етерични масла, от които често бебетата получават алергични реакции. Олиото е обогатено с бадемово и сусамово масло, както й витамин Е. Количеството в опаковката е 200 мл., а цената е около 10 лв.


Така изглежда нанесено - както виждате, няма мазен филм
Сега за едно от най-важните неща - ароматът. От два месеца се опитвам да реша на какво миришат двата продукта, чак питах Жани, която се произнесе: "Мирише на бебе...", но да оставим това определение на страна.. Ухаят страхотно - с отчетлива нотка на ядка (горчив бадем), но сладко, чак захарно (карамелова нотка)  и същевременно на чисто, точно бебешки чисто. Който е правил аромата, е надминал себе си! Много приятно се разгръща - в началото усещаш отчетливо горчив бадем, след което силната сладка нотка, а накрая оставя само чистия, бебешки аромат.

Останах повече от доволен от двата продукта на Здраве Бебе 0+, така че определено мога да препоръчам за хора с по-чувствителна кожа, искащи нещо нежно, както и разбира се, хвърлете им едно око имате или очаквате дете!

2 коментара:

  1. вчера докато пазарувах ги видях и се сетих за ревюто ви и затова ги взех. останах повече от доволна, а на децата много им харесват, особено пяната, голяма игра падна. олиото е приятно и наистина леко, не зацапа дрехите при първото ползване, но синът ми има много суха кожа и при него много бързо попи и беше недостатъчно. ще видим как ще се отрази при по-дълга употреба

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Радвам се, че са Ви харесали! Ако идва недостатъчно като хидратация, може да редувате с богат подхранвящ крем за тяло, например.

      Изтриване