>

четвъртък, 4 август 2016 г.

Casyopea Melon & Pomegranate / Aromatherapy Candle

Здравейте!

Kато любител на ароматните свещи, както знаете, просто не мога да си представя да запаля такава лятото - странно, нали? Не знам защо, но аз съм по свещите най-вече зимните сезони. Лятото подобен аромат в стаята ме натоварва, защото единственото, което искам да усещам е хладния въздух от климатика. Да не говорим, че нещо с пламък ме кара да се чувствам дори още по-горещо. (ако някой е като мен, нека коментира да не се чувствам сам.. :D)
Всъщност, това лято се оказа, че само така съм си мислел - просто не съм попадал на правилния аромат. Покрай ремонтни дейности наминах през Айко, където открих едно съкровище на Casyopea - тяхната свещ с аромат на пъпеш и нар.



Идва в стъклен буркан, а грамажа й е 185 гр. Масивна, опакована добре и перфектна дори за подарък. Восъкът е много интересен и гори по необичаен за мен начин. Това е първата ми свещ на Касиопея и определено си личи, че восъкът е натурален - разтапя се бавно, някак маслено и това не е изненада, тъй като свещта е направена от кокосово масло. Изглежда и гори точно като кокосовото масло, с което готвя. Течно, подобно на олио, без восъчен елемент.

Ароматът е налице след 20-30 минути, като първите пъти на горене е по-силен, после става малко по-лек. От марката препоръчват ако свещта е горяла повече от 2 часа непрестанно, да се остави 30 минути изгаснала за почивка.

Стигаме до най-важното - аромата. След първото горене, стаята ухаеше на сладолед с пъпеш - плодово, сладко и дори леко захарно. Точно като сладоледите с пъпеш, ама едно към едно. Летен, свеж и... пъпешов! Казах си - а къде е нара?
След първото горене, аромата се промени - леката киселинна нотка на нара се прояви и леко уби сладкия привкус на пъпеша. Точно тук вече се превърна в този летен и наистина приятен дори за жегите аромат. Невероятно балансиран, плодов, но леко кисел и много свеж.
Много натурален аромат, няма никаква химична или восъчна нотка.


Трайност на аромата - имах интересно преживяване с тази свещ по темата. Дано не ме четат пожарникари, но понякога забравям свещите си горящи в някоя стая, докато съм вкъщи - отивам в друга стая и забравям. Така се случи и първия път, когато я тествах пилотно - след около два часа и половина "се сетих", че съм я забравил в спалнята и то, разбира се, чак когато отидох там и я видях или по-скоро усетих, че влизам в рая на пъпешите с този аромат. Изненадата беше голяма - в следващите два дни аромата не изчезна от стаята, независимо, че проветрявах - все така наситен и свеж.
Разбира се, като изключим този инцидент, свещта има съвсем нормалните качества и издържливост като всяка друга ароматна свещ.

Оказа се чудесно средство за ароматизиране на помещения и релакс, особено в прохладните вечери вкъщи и дори преди сън. А който е дошъл на гости, винаги ме питаше какъв е приятния аромат наоколо.

Тази свещ и още няколко с други аромати може да намерите само в Айко, тъй като те се произвеждат само за веригата. Това е единствения недостатък, който намирам, тъй като се предлагат само на определено място.
Цената й е около 8 лв., а аз взех моята на някаква промоция за 6 лв. и се оказа страхотно попадение! Свещ с такъв грамаж аз изгарям за около 2 седмици в идеалния случай. Тази издържа двойно повече , което за 185 гр. си е рекорд при мен.

Няма коментари:

Публикуване на коментар