>

понеделник, 22 август 2016 г.

Liearc Homme Mousse A Raser

Здравейте!

Когато пиша ревю на продукт, който се отнася до днешната тема, трябва да знаете, че той трябва да е много специален. Казвал съм ви и в предни постове, че що се отнася до бръснене и по-специално продуктите за него съм много, ама много стриктен и капризен. Чувствителната ми кожа, която реагира на бръснене като се изсушава, зачервява и образува неприятни малки пъпчици, както и твърдата брада са ужасен проблем, за който има едно решение - пяната за бръснене. В този блог сте чели мнение само за две - толкова са заслужили от многото пробвани. Много рядко сменям и решавам да тествам нови, при положение, че съм пробвал почти всичко, но днес е време да прочетете и за трета - тази на Лиерак.



Защо реших да я взема и да експериментирам с нея? С две дума - заради състава. Стори ми се наистина специален и необичаен, затова реших да пробвам. Е - пробата е успешна!

Специалното в съставът е високото наличие на активни съставки, които намаляват зачервяванията, раздразнения, дезинфекцират и помагат да кожата да не се изсушава.
Най-важно ми се струва наличието на 1% комплекс от минерали - калций, магнезий, мед, цинк и манган . Всяка използвана сол на тези минерали има строго специфични действия - цинкът действа почистващо и антибактериално, калцият заздравява и регенерира, манганът има антиоксидантно действие, мед - анти-ейдж свойства и магнезий, чиято сол има антибактериални и заздравяващи свойства при порязване.
В състава е вложена и любима моя съставка - хлорхексидинов диглюконат, който гарантира унищожаването на всякакви бактерии и предодвратява инфекциите.
Охлаждащо и свежо усещане дава 1% ментов екстракт, който охлажда и премахва зачервяванията, заедно с успокояващия алантоин.
Екстрактът от алое действа успокояващо и хидратиращо, заедно с 8,4% мастни киселини и 3,8% глицерин. 
Важно ми се струва и, че не съдържа алкохол.


Рядко на пазара се намира толкова концентриран продукт за бръснене. Знаех, че трябва да опитам и не съжалих.
Опаковката е стандартна, с диспенсер и съдържа 150 мл. Има страхотен аромат, който признавам е любимия ми на подобен продукт досега. Парфюмен е, леко сладък, но мъжки, като се усещат приятни дървесни и водни акорди.
Знаете, че харесвам много гъсти и дори тежки пяни. Тази не е такава - лека и пухкава, което ме накара да мисля, че сигурно няма да се харесаме. Оказа се, че греша - пяната води до перфектно гладко бръснене, благодарение на високото количество овлажняващи и лубрикиращи съставки. Гладко, лесно и безопасно за кожата ви - трите неща, които правят тази пяна страхотна.  Бръсначът просто се плъзга до съвършенство, а кожата не го усеща и не се стресира.
След бръснене нямам усещане за сърбеж или зачервяване, не ми се образуват пъпчици, без наличие на сухота, а неочакваното за мен е, че усещането за гладка и мека кожа остава, без наличието на филм.

Останах очарован и вече си купих нов брой, тъй като в момента има -20% на мъжката линия в някои аптеки. Цената й е около 25-6 лв., а до края на месеца може да я вземете и по-достъпно!

Няма коментари:

Публикуване на коментар