>

четвъртък, 27 октомври 2016 г.

Hadabisei Moisturizing Face Mask (Acne Care)

Здравейте,

Обещах ви през този месец в блога да присъстват прoдукти от цял свят. Някак си обаче, афинитетът ми към Изтока си личи. Корея, Япония, Китай.. обичам да пазарувам козметика от тези страни и рядко оставам разочарован. Днес ще ви покажа едни японски sheet маски, които са чудесно овлажняващи, но и с чудесно действие върху пъпчици.

Hadabisei  предлагат различни видове  маски - овлажняващи, стягащи, избелващи, обогатени за суха кожа, с ефект против пъпчици и т.н. Аз си взех от овлажняващите маски с ефект против пъпчици. Признавам, не знаех, за ефекта против пъпки, тъй като не разбирам езика и просто купувах като грабвах пакети с маски в различни цветове. Именно тези, с техния ефект против акне ги направи по-специални в очите ми, като ги пробвах.


Идват в картонена опаковка, която съдържа 5 пакетчета с маски. Както казах, това са sheet маски или с други думи от тези тип "напоен плат", които поставяте върху лицето си, те са напоени  и готови за употреба и след това махате. Не са прекалено мокри или лигави, не се разтичат и употребата им е много лесна. Не усещам аромат, въпреки това има лека чаена нотка. Изрязаните очи/нос/уста ми прилягат перфектно и маската просто си залепва върху лицето ми. Нанася се върху почистена и мината с тоник кожа. Стои се с тях 5-15 минути (за много суха кожа - 20 минути), след което се премахват, а останалото по лицето количество се масажира до попиване.

Съдържат няколко основни съставки - с най-високо съдържание е витамин С, който избистря кожата и освежава тена. Glycyrrhizin има противовъзпалително действие и тушира пъпките, а зелен чай освежава и тонизира. Добавени са още лимонена киселина, която помага на кожата да усвои максимално влагата и екстракт от лимон, който също избистря. НЕ съдържат алкохол.
Обещава се овлажнена кожа, ефект против пъпки и избистряне/изсветляване на петна от акне.


Както споделих, употребата им е приятна, тъй като не са прекалено мокри. Аз ги държа около 10 минути, тъй като различното при тези маски, за разлика от други sheet-ове е, че след известно време върху лицето, течността бива изпита от кожата, самата кожа я дърпа към нея и плата остава почти сух. Премахвайки маската, тя вече почти не е мокра, защото всичко е изпито от кожата. На по-сухи места тя е буквално суха, а на по-мазните зони като нос/брадичка има останала течност. С тази маска кожата просто изпива това, от което има нужда.
Защо ефекта против пъпчици ме впечатли? Нямам акне и нямам особени проблеми. Като всеки човек, на мен също ми се случва от време на време да получа някоя пъпка. Като мъж, който се бръсне, това е нещо обичайно, тъй като бръсненето понякога предизвиква това като страничен ефект. Ако имате активни пъпчици, няколко часа след употребата на тази маска, те просто ги няма! Хора, няма ги - смаляват се и изсъхват за часове. Не се шегувам, дори споделих на Жани колко съм изненадан. Случвало ми се е да имам голяма пъпка, която исках да я няма преди важен ден - сутринта сложих от маската, а следобед пъпката беше смалила сигурно тройно размера си и не си личеше. Отделно кожата изглежда много по-свежа и избистрена.

Кожата след тази маска се чувства мека, самата течност бива изпита от кожата и няма мазен или лепкав ефект, какъвто понякога тези маски оставят. Като хидратация не ми е достатъчна, тъй като моята кожа обича много влага, но откъм избистрящ и почистващ пъпчици ефект, е просто ненадмината!

Цената на една кутия с 5 маски в българска валута е около 20-22 лв,, може да намерите из сайтове, включително Ибей и Амазон. 

Няма коментари:

Публикуване на коментар