>

събота, 22 април 2017 г.

Lush "I Love Juicy" Shampoo*

Привет,

Пролетно ми е ( макар студеното време навън...)! А на вас?
Днес ще ви разкажа именно за един продукт, който носи усещане за пролет и свежест... в косата!

"I Love Juicy" е шампоан, който комбинира безброй пресни съставки. На практика, това представлява шампоан за наистина добро и дълбоко почистване, който комбинира в себе си почистващи агенти и пресни плодови сокове. Да, пресни сокове - шампоанът е направен с прясно изстискани сокове от лимон, папая, киви, ананас, манго и с добавена морска сол.


Какво прави всичко това върху косата? Морската сол ексфолира и премахва натрупваниятa по косъма от стилизиращи продукти, отваряйки фоликулите, докато плодовите сокове почистват по естествен път и насищат косъма с витамини и минерали. Соковете освен това са пълни с ензими, което намаляват мастната секреция от скалпа, поддържайки косата по-дълго чиста и бляскава.
И макар да е направен за замърсена коса, лично аз смятам, че може да се ползва ежедневно, благодарение на овлажняващо водорасло вътре, което подхранва, хидратира и оставя косъма супер shiny.


Текстурата му е гъста, точеща сe, със странен цвят - наподобява бананово пюре, което е оксидирало и потъмняло. Цветът идва от плодовите сокове, както и аромата - ухае страшно! Сякаш сте си направили фреш с най-пресните плодове на пазара - усещат се цитрусови нотки лимон, киви, сладък ананас и още по-сладка папая. Много освежаващ аромат!
Прави много добра пяна, пухкава и обемна, като е нужно малко количество шампоан - малка опаковка ще ви стигне за дълго време.

Как го чувствам върху косата? В предвид дължината на косата ми, мога да споделя само за почистващите му свойства, които са... топ!
Използвах по-горе "освежаващ", което може да се каже и тук! При нанасяне усещате как скалпа ви започва да диша, а косата става супер мека.
След измиване, няма засушаване или сърбеж (каквото ми се случва с доста шампоани) - скалпът се чувства чист и свеж, без да е раздразнен. Косата пък е супер мека, като бебешка - невероятна мекота, наистина! Чувства се обемна и някак fluffy, благодарение на морската сол.
Използвах шампоана, когато бях с по-дълга коса и сега, когато съм "на 0".


Не ми образува пърхот, не изсушава нито скалпа, нито косъма, косата ми е перфектна след измиване и си върши работата перфектно. Както казах, аз нямам проблем да го ползвам ежедневно, макар да се води за по-дълбоко почистване. Казва го човек, който има проблемен скалп, имайте го в предвид!

По темата с омазняването, не мога да кажа, че то е намаляло - косата ми се омазнява както обикновено, но след измиване определено е много по-чиста и себумът е регулиран.

 Цената на  "I Love Juicy" е 14,90 за 100 гр., 28,90 лв.за 250 гр. и 45,00 лв. за половин литър. Дали препоръчвам - определено!

Няма коментари:

Публикуване на коментар