>

четвъртък, 15 юни 2017 г.

Sisley "Black Rose Skin Infusion Cream" Launch / Event

Здравейте,

Преди седмица присъствах на едно невероятно събитие, по покана на прекрасния български екип на "Сисли" и също толкова прекрасен гост от далечен Париж...


Пред избрани клиенти на марката, екипът на "Сисли" представиха най-новото си лансиране, за което преди повече от месец ви споменах - новото попълнение от серията с черна роза, а именно - Black Rose Skin Infusion Cream.




За първи път оставам последния, който да си тръгне от събитие - макар да бях уморен и часове след mental breakdown, екипът успяха да ме заредят на 100% и можех да си остана там и още.




В приятна компания, с чаша вино в ръка и вкусен кетъринг на разположение, а отстрани - всички красоти на "Сисли Париж", прекарахме следобеда си.







Успях на дълго и на широко да поговоря с трейнъра от Франция - Франсоаз Каден , която беше възхитителна жена и й личеше от километри колко обича работата си и "Сисли", разбира се.
Поговорихме си за блога, предпочитанията ми и моята кожа, нещата на "Сисли", които харесвам, взаимната ни любов към бялата козметика...  Тя се постара да ме предразположи и да ме накара да се почуствам специален, като през цялото време идваше и ме питаше имам ли нужда от питие, нещо за хапване или дали искам да седна - както казах, карат те да се чувстваш специален и ценен!
И разбира се, получих комплимент как изглежда кожата ми и как тя се радва, че от толкова рано се грижа за нея, уверявайки ме, че това един ден ще се окаже много правилно решение.
Както казах, невероятна жена, с която можех да продължа да разговарям часове, но трябваше да започне представянето и трябваше да я "пусна" да обърне внимание и на другите, все пак!






Освен нея, там беше и българския трейнър на бранда - Анна, която успяваше да обърне внимание на всички присъстващи, включително клиентите, които идваха в магазина да пазаруват. Изключителен професионалист, който консултира с финес и много желание с цялата идея да предложи най-доброто за вас и вашата кожа. Казвам го и от собствен предишен опит и определено препоръчвам, независимо дали сега се запознавате с марката или вече сте фен...
Тя и прекрасната Мая успешно накараха всички да се почустваме специални и ценени, осигурявайки ни един прекрасен следобед, а и както винаги обичам да казвам - за мен е истинско удоволствие да виждам толкова успели жени на едно място, които вършат работата си с финес и желание!




Анна накрая направи нещо, което не бях виждал досега на представяне - игра с награди, която целеше да провери дали сме слушали по време на представянето (хи-хи)! Ами оказа се, че бяхме внимателна публика - наградите и верните отговори валяха ли, валяха и всички получаваха награда след награда. Аз се озовах със спирала, модни аксесоари на бранда (прекрасни брошки-значки) и още нещо, което ама наистина забравих какво беше, а отдавна извадих и пръснах из нас нещата...



Но стига толкова за самото събитие - да поговорим за звездата! Новият крем е великолепен и е едва третото попълнение в серията с черна роза - след маската и олиото, кремът беше естественото продължение.
Уникална по рода си текстура, която трета вечер се подслонява върху лицето ми и е наистина нещо, което аз до момента не съм срещал. Но да не издавам много...
Олиото на марката от лансирането си през 2014 г. е продало половин милион бройки, а маската - над 1 милион (която пък се продава на всеки 3 минути в света - неслучайно е може би най-известната маска ever). Очаквам подобна съдба да сполети и крема, защото е нещо, което е one of a kind. Зареден с много, ама наистина много активни съставки, те буквално биват изпити от кожата ви, а това е може би първият крем, който обещава не какво да е, а bouncy ефект -  енергизирана, еластична и жива кожа, която "подскача", заредена с влага, антиоксиданти и увеличавайки производството на колаген.
Млъквам, няма да издавам повече - нека остане нещо и за ревю!
За финал се упражнихме практически как да нанасяме "правилно" грижата си за кожата - през метода "пеперуда-орхидея", която включа конкретни нежни движения в различни посоки.





Та, както казах - прекарахме един наистина прекрасен следобед!  Благодаря на "Сисли" за поканата, а за крема - пробвайте задължително, струва си! Марката поне е винаги щедра откъм тестери и лесно може да откриете такъв! Да не говорим, че за продукт от този клас е зареден с толкова неща в него, че си заслужава всяка стотинка!
До края на месеца в "Дъглас" пък, избрани продукти са на -20%, което е повече от оферта, ако решите да се възползвате!


1 коментар:

  1. Мојот Сведоштво Здраво на сите. Овде сум за да сведочам како го добив мојот заем од г-дин Бенџамин, откако аплицирав неколку пати од разни заемодавачи кои ветија дека ќе им помогнат, но тие никогаш не ми го дадоа заемот. Додека мојот пријател не ме запозна со г-дин Бенџамин Ли вети дека ќе ми помогне и навистина направи како што вети без никаков облик на задоцнување. Никогаш не мислев дека има уште сигурни заемодаватели додека не се сретнам со г-дин Бенџамин Ли, кој навистина помогна со заемот и ми го смени верувањето. Не знам дали имате потреба од оригинален и итен заем, слободно контактирајте го г-дин Бенџамин преку WhatsApp + 1-989-394-3740 и неговата е-пошта: Lfdsloans@outlook.com ви благодарам.

    ОтговорИзтриване