>

сряда, 4 октомври 2017 г.

Douglas Essential Relaxing Shower Oil

Здравейте,

Продължавам с темата на седмицата - душ-олиа. Днес ще ви покажа отпускащото сетивата душ-олио на Дъглас.

Когато през пролетта се появи Essential линията на българския пазар, веднага изтичах до близкия "Дъглас", за да потърся олиото. Оказа се добро попадение!


Идва в малка опаковка с помпичка и е много удобно за употреба. Чудесен вариант е за пътуване - помпата се заключва и можете спокойно да го пъхнете в багажа. Тъй като няма как да нося любимото си олио на Юсериин с мен на път, това е много добро решение.
Mоже да се ползва директно като измиващ продукт или като пяна за вана. Защо?!
Текстурата му е полу-течна и прави много богатя пяна. При допир с вода, текстурата му се превръща в мляко и се разпенва пухкаво. Спокойно може да се ползва и за лицето.
Не е мазно олио - това от тези продукти, които в предния пост нарекох "имитиращи олиа". Тук имаме точно такъв продукт, макар да съдържа добавено бадемово масло. Идеално е за спа ритуали, вани и когато искате да се отпуснете! Има приятен и ободряващ аромат, леко ароматерапевтичен. Навява леко спа усещане, което много харесвам.


Очаквах да е много неикономично, тъй като е едва 200 мл., а аз използвам по много. Оказа се, че не се налага - нужно е малко количество, за да образувате богата и пухкава пяна. Въпреки това, при ежедневна употреба една бутилка би стигнала за няколко седмици.
Лично аз предпочитам олиото в моменти, в които искам да разнообразя обичайната измивна грижа или да се поглезя с вана, без това да влоши екземата ми. Олиото определено се понася добре от кожата ми!


Изключително леко и деликатно е - измива перфектно, без да оставя мазни следи или тежко усещане. Измива достатъчно добре като обикновен почистващ продукт, но без да изсушава, като също оставя мек омекотяващ ефект. За сметка на това няма хидратиращ ефект, но е изключително подходящо за хора, които не обичат измиващия продукт да оставя някакво усещане върху кожата след измиване.
Идеално е за хора с нормална към по-суха кожа и без особени проблеми.

Цветът на олиото е по-светъл на живо
Вече купих втора опаковка, защото кожата ми се разбира много добре с него - цената му е около 20 лв., което не е малко, в сравнение с моето любимо олио, но пък това ми осигурява чудесно бягство от обичайната грижа, без това да навреди на кожата ми. Дори ако използвам само него седмици наред (както ми се наложи при пътуване), кожата ми не реагира негативно и олиото й понася много добре.

Няма коментари:

Публикуване на коментар