>

събота, 21 октомври 2017 г.

Johnson's Baby / Bedtime Baby Wash / Bedtime Baby Lotion / Top-to-toe Baby Wash & Shampoo / Oil Gel

Здравейте,

Johnson's Baby е марка, която познавам най-вече покрай шампоаните и олиата им за тяло. Не помня да бях пробвал нищо тяхно преди и това вероятно се дължи на факта, че според майка ми като бебе/дете скалпа ми не е понасял шампоаните им и респективно не е бил предпочитан бранд у нас. Явно това ме е възпирало да пробвам техни неща и макар горното да се оказа правилно твърдение, включително и към днешна дата (че скалпа ми не понася шампоаните им), то преди време изкупих щанда им с продукти за тяло и днес ще ви покажа любимите си четири попадения, които обикнах всеки по свой начин.


Започвам с два продукта от Bedtime линията им за бебета, която е съсредоточена върху вечерния бебешки ритуал и има интересно свойство - помага на бебето да спи по-добре, благодарение на патентован микс от успокояващи аромати, които продуктите от линията съдържат. Трябва да започна с аромата - уникален! Невероятен! Пристрастяващ! Обикнах го! Ако лилавият цвят имаше аромат - щеше да е този. Усещането ми е за люлак, виолетки и едва доловима лавандула в кремообразен микс, който не ухае на конкретните нотки, а е като парфюмен десерт. Всичко е смесено и ухае божествено! Честно да си кажа, навява ми усещане за перилен препарат/омекотител - ухае чисто, но парфюмно, приятно сладко и сякаш сте в градина! Много успокояващ и приятен аромат, който обожавам по всяко време на деня, а вече няма вечер, в която да не нанеса от лосиона в конкретни точки, за да ухая - обожавам, хора, обожавам! Но не само сетивата и носа ми обичат серията, кожата ми също!

Казвайки лосион, всъщност да преминем към същността - от тази линия ще ви покажа измивния им продукт и бебешкия лосион за тяло.


Измивният продукт идва в голяма, 400 мл. обърната туба. Масивната опаковка е визуално не толкова голяма и затова ме заблуди - мислех, че съдържа стандартно количество продукт (250 мл.), а се оказаха 400 мл., което ме изненадах приятно. Визуално "малки" опаковки с много съдържание забелязвам и при други неща на марката, която е супер. Но да продължа с Baby Wash-a...
Има текстурата на гъст гел с лилав цвят. Разпенва се чудесно и има хидратиращ ефект върху кожата - измива много добре, но не изсушава и оставя кожата много мека и гладка. С този продукт предпочитам да разпеня първо в дланите и тогава да нанеса. Опаковката не е от най-удобните, тъй като не е с помпа и е обърната, но й свикнах.
Цялостно, този бебешки измивен продукт много ми хареса - измива добре, но и съдържа грижа. Разбира се, ароматът завладява цялата баня и ухае великолепно. Остава и върху кожата след баня и то съвсем не за кратко.
Съдържа подхранващи и влагозадържащи агенти във високи количества, така че е повече от измивен продукт. Бих го нарекъл "измивна грижа" в смисъл на хидратиращи свойства, без обаче да оставя филм или неприятно усещане, а напротив - само чиста и мека кожа.
Цената за опаковка от 400 мл., които са икономични, заради гъстата си текстура, е около 5 лв. което го прави абсолютно чудесен и за джоба, и за вас (или вашето бебе).


Бебешкият лосион за тяло от линията пък е в удобна опаковка, с която лесно може да се изстиска нужното количество. Текстурата му е много лека и пухкава - беше изборът ми за летните сезони.
Има лек и ефирен хидратиращ ефект - идеален е за по-скоро нормална кожа и ползван през топли месеци. За по-суха кожа няма да е достатъчен, но е изключително приятен и за такава, ако искате по-лека, немазна грижа. Нанесен върху по-груби зони омекотява и заглажда кожата приятно.
Съдържа подхранващи и хидратиращи съставки, както и витамините Е и С.
Не е мазен, попива бързо, нанася се лесно и може да се облечете веднага след употребата му, без нужда от чакане. Попива веднага! Не оставя филм и неприятно усещане.. оставя само уникалният си аромат и то с часове! Ако го нанеса след вечерния душ и преди лягане, кожата ми ухае и на сутринта.. заедно със завивките. Обожавам!


 Опаковка от 300 мл. е на цена около 5-6 лв., като е икономичен, заради леката си текстура. Това лято вечер бях само с този лосион и не мисля да спирам да го купувам - не знам от аромата ли е или от приятната, немазна текстура, но ме грабна завинаги, макар в идния сезон кожата ми да има нужда от по-хидратиращ и подхранващ продукт. Сега грабнах крема за тялото от същата серия, но още не съм стигнал до отварянето му... ще ви държа в течение.

Текстурите на измивния продукт и лосиона за тяло
Не, чакайте... този пост още не е свършил! Кога се е случвало да пиша за толкова продукти в един пост.. никога. Задават се още два - Top-to-toe шампоан за коса и тяло, както и гел-олио за тяло.


Шампоанът за коса и тяло обещава да измива толкова нежно, колкото измиване с вода. Казах си, "Да, сигурно...!" М, да, обаче се оказа, че наистина да-то си е "да". Не съм използва по-нежен измивен продукт - сякаш не сте измили с нищо. Не отмива липидите от кожата, не изсушава, оставя я мека и въпреки това - чиста. Много е нежен, наистина! Не случайно е продуктът, който в западните болници използват върху новородените.

Съдържа много меки пенители и наистина не се усеща от кожата. В периоди, в които кожата ми е силно реактивна е много добър избор, тъй като наистина тя не го усеща. Прави добра пяна и измива кожата, без тя да го усети.Тя е сякаш измита само с вода, не се чувства премито и е в състоянието, в което сте влезнали в банята, но разбира се, чиста. Пак повтарям, това е най-нежният измивен продукт, който съм виждал - няма друг подобен поне на нашия пазар, според мен!


Идва в опаковка с помпа, като количеството е половин литър, което го прави много добър бюджетен избор. При цена от около 7 лв. за такова огромно количество, което ще стигне за доста време, си е попадение и за джоба, и за ползвателя му. Идеален семеен избор също така - ще се хареса и на малки, и на големи, и на току-що родени (че и рима стана...). Аз го използвам само за тялото, но може да се ползва от глава до пети, както се подразбира от името му.
Единственият недостатък, който намирам, е уханието му, което харесвам, но намирам за  блудкаво сладникав - според мен трябва да е по-наситен.
Цялостно - чудесен измивен продукт, нямащ еквивалент откъм усещане и нежност след употреба!

Другото нещо е гел-олиото. Имам проблем с олиата и той е, че се разливат и са messy - аз не обичам да става цапаница. Реших да пробвам този гел и да видя дали проблема ще е решен.

Текстурата на гел се превръща в олио при допир с кожата и се топи. Това е много, ама много подхранващ продукт, който бих могъл да препоръчвам за много суха кожа. Ако нямате кой знае какви нужди, ще ви се стори тежък - наистина е много силен и ефективен продукт.


След нанасяне оставя филм върху кожата, който не попива изцяло, но не се усеща мазно и дрехите не залепват. Подхранва много добре - за най-студените дни и за най-сухите периоди на кожата на тялото ми е просто разкош.
Топящата се текстура го прави лесен за употреба, а приятния и деликатен аромат, който оставя, много ми харесва. Не знам на какво точно ухае, но е леко сладък, свеж и ми навява аромат на дъвка (но без плодов или тути фрути привкус).

Гел формулата освен, че е по-приятна за нанасяне на олиото, също така заключва влагата, което допринася за много по-силен и дълготраен ефект. Така кожата ми освен, че е подхранена, не губи влага през деня и запазва естествените си функции.
Може да се нанася на суха или на леко влажна кожа - при второто според етикета е по-ефективен, но при екземата е много важно да подсушавате напълно кожата, затова и аз го ползвам по първия.

Текстурите на шампоана и гел-олиото
Освен дълбохидратиращи и влагозадържаши съставки, гел-олиото съдържа успокояващ екстракт от лайка и бизаболол с противовъзпалителен ефект.

Като недостатък мога да определя опаковката. Цялата се омазва, тъй като се налага да изстисквате количеството, ръцете ви се хлъзгат и накрая цялата опаковка е мазна, та се налага да я избършете с нещо. Свикнах й, но така е с олиата! Пак е по-добре от течно олио, което се разлива!

Цената на гел-олиото е около 5-6 лв. за опаковка от 200 мл., като е свръх икономично, заради богатата и мазна формула.

И така... показах ви последните четири продукта в седмицата на бебешката грижа в блога, която ми помага в грижата за кожата и екземата ми.
От всичко пробвано на Johnson's Baby (почти целия им шанд, както казах), тези четири продукта се откроиха при мен и с ръка на сърцето мога да препоръчам!
Вярвам, че скоро ще ви покажа още неща - определено преоткрих марката (с изключение на шампоаните, които не ми понасят) и съм много приятно изненадан от продуктите им, затова и те намериха място в тематичната седмица! Определено си заслужават!

Няма коментари:

Публикуване на коментар