>

събота, 14 октомври 2017 г.

Lush Dreаm Cream* / SP

Здравейте,

Беше още зимата на миналата година, когато след като от Lush бяха прочели за кожния ми проблем,  ме изненадаха приятно с техния "Dream Cream",  за който казаха, че върши чудеса и хора от всяка точка на страна го боготворят. Казах си "Айде бе, какво пък толкова.. ще я видим тази работа". Е, наистина я видяхме тази работа и от личен опит разбрах защо в централата на Лъш всеки месец се получават десетки писма на хора от цял свят, благодарни, че този крем съществува. Това е и номер 1 продукт по продажби на Lush във Великобритания, като марката го определя и като една от техните най-големи гордости в световен план, защото прави хората щастливи.
Време е да ви разкажа за една "магия", "мечта", един сбъднат сън - "Dream Cream"


Какво е Dream Cream? Това е лосион за чувствителна/алергична кожа за ръце и тяло.
Представлява кремообразен лосион с охлаждаш, успокояващ и лекуващ ефект, който се препоръчва за кожа с екзема, точно като моята (и за други подобни кожни проблеми, разбира се). Това всъщност е единственият продукт, който ще ви покажа този месец, който е специално насочен към такава кожа с проблем, както и единственият, който ми е изпратен от бранд, за да го тествам върху проблема си.

Текстурата му е бежова, с леко неутрален и мек жълто-зелен подтон. Не е гъст като крем, но не е и точно лосион по начина, по който го разбирам аз. Мога да го опиша като маслен лосион с малко по-гъста текстура от обикновено.
Нанесен върху кожата, той се чувства маслен и много богат - разнася се лесно и усещането при масажирането му е много приятно. Топи се и маслата в него оставят маслен воал, който кожата изпива, но му трябват една-две минутки. Не е тежък или мазен - опасявах се от това, като видях състава, но се оказа, че греша - лосион текстурата се абсорбира напълно от кожата, а тя остава много мека, хидратирана и подхранена. На пипане се усеща кадифено мека и масленото чувство остава, но в най-добрия смисъл. Подхранена и хидратирана, всичките й нужди са обгрижена. Да не подценяваме маслата, все пак - трябва да се изчака да попият добре, преди да се облека. Сериозна и богата грижа е!

Ползвам и върху ръцете, и върху тялото, като предпочитам второто, тъй като върху ръцете е една идея по-мазен.


Каква е магията му?

Успокоява кожата и носи облекчение, благодарение на естествено съдържащи се антихистамини вътре (в млякото от овес), които потискат възпалителната/алергичната реакция.
Богато хиратира и подхранва - кожата е обгрижена максимално.
Охлаждащ ефект, който обещава, аз не виждам, така че по-скоро това "cooling" ще го приема за успокояване на сърбежа и даване на чувство на облекчение.
Особено през зачервяването на екземите може да се види ефект - от ярко розови или червени, буквално с една употреба на крема те стават бледо розови, почти близки до естествения цвят на кожата. Разбира се, всичко не изчезва като с магическа пръчка за една нощ - но това, което прави лосиона е да подтисне възпалението и да облекчи кожата!
Различен и силно ефективен продукт е - това е със сигурност и се споделя от много хора.

Най-важното за мен е, че не просто помага, но и не влошава и не предвизвиква допълнително дразнене, което много други продукти правят с кожата ми.
Все отлагам да занеса и покажа този крем на дерматоложката ми..

Откъде идва магията? Изцяло натуралните съставки, които са специално подбрани! Dream Cream работи на няколко нива и има не едно положително действие върху кожата:
Най-голямата "магическа" сила за мен се крие в основната суровина на лосиона: млякото от овес - съставка, която се е доказала при мен и в други продукти. Овесът успокоява много добре и има великолепнни свойства при всякакви кожни проблеми.
Зехтин и розова вода следват овесеното мляко в състава. На зехтина се дължи маслеността, богатата текстура и oily привкуса, а розовата вода мисля, че не е нужно да ви казвам какво прави!
Маслеността се допълва от какаово масло, а за допълнителен успокояващ ефект са вложени масла от лавандула, лайка и отново роза. Почистващ и антисептичен ефект пък оказва масло от чаено дърво, което ще предотврати възпаленията и дори ми се е случвало при разраняване, да окаже положителен ефект.
Формулата е самоконсервираща се (т.е. няма консерванти в нея, както и никакви химикали). Тази разновидност на формулата я прави изцяло натурален продукт.
Dream Cream е идеален е за хора, които имат проблема и държат на натуралните продукти.


Недостатъци?
Нямаше да е реално ако беше перфектен! Но недостатъкът му е строго субективен и се отнася до личния ми вкус. Става въпрос за аромата - когато го отворих, трябва да призная ме отблъсна леко и се запитах "Мога ли да понеса да усещам това?!". Ще се запитате на какво ухае - започва с много приятна млечна и житна нотка на овес, но... идва зехтина със своя специфичен аромат и разбира се, розата. Сами по себе си, ароматите са ОК, но смесени заедно, се получава една интересна комбинация, която ама хич не ми е най-любимото нещо на света. Усеща се и лека острота на лавандула, както и лайка.
Но, както казах, това е строго субективно - много хора харесват такъв тип по-натурални и "билкови" аромати, затова и казвам, че този конкретно не е по моя вкус.
Основната ми грижа е без аромат и продуктите за екзема често са такива - бях отвикнал на аромати и ми беше странно. Въпреки първоначалния ми шок, на кожата уханието се развива - след като остротата"слегне", става дори приятен и се усеща преобладаващо млечната нотка овес.
Поуката е - не се поддавайте на "шока", а пробвайте върху кожата и вижте как ще се развие при вас. Аз свикнах и вече не ми прави особено впечатление.

За финал ще кажа, че това е наистина един добър продукт, който аз предпочитам да използвам в активни или остри фази. Не го ползвам ежедневно, заради аромата, но когато имам проблем, той е чудесен избор. В случай, че ви допада уханието му, може да го ползвате ежедневно.
Просто не мога да се разделя с моя любимец!

Мога да разбера защо това е номер едно продукт по продажби на Лъш и защо предизвиква вълнения по целия свят! Както пише закачливо на опаковката, това наистина е life partner! А на въпроса, написан също там - "Hello. Is it me you're looking for? ", мога да отговоря с едно - "yAs, Queen!"
Ако не вярвате на мен - четете мнения на клиенти за Dream Cream. Сами ще се убедите за какво говоря!

Цената му е 35, 90 лв. за 240 гр., които ще ви стигнат за около два месеца ако го използвате ежедневно, тъй като е супер икономичен, заради маслеността си.
Моят съвет е ако ви е интересен, първо да го пробвате в магазините на марката - било то на място, или да ви отсипят. Така ще видите как ще въздейства на кожата ви, а и ще усетите аромата.

Няма коментари:

Публикуване на коментар