>

петък, 19 януари 2018 г.

Missha Near Skin Egg White Pack

Здравейте,

Преди няколко месеца се прибрах с кашон продукти на Missha, които ми бяха толкова любопитни, че нямаше как да не грабя и грабя от тях. Исках да пробвам това, и онова, и другото... и така стана цял кашон, а на банковата ми сметка и призля. Както и да е - да оставим лиричните отклонения настрана. Днес ще ви разкажа за един от продуктите, които ме впечатли и изненада приятно най-силно - Egg White Pack-a на марката.


Какво представлява? Версия на така популярните корейски mask pack-ове с различно приложение. Този, както подсказва името, е с яйца и цели да направи кожата ви чиста, гладка, свежа и избистрена както съдържанието под черупката на току-що сварено и обелено яйце.
Представлява терапия, която почиства порите в дълбочина, свива ги и премахва следите от замърсяване и излишен себум, за да се радвате на перфектно чиста, мека, матова и гладка кожа. Тя сияе, в перфектен вид е, а порите са минимизирани. Избистря, повдига и попълва кожата, карайки я да засияе.

Как го прави? Съдържа 10,000 хиляди милиграма белтък, който действа стягащо на порите, има избистрящ ефект и прави кожата мека като кадифе. Както виждате, говорим за високо концентриран продукт, който не просто обещава, а има съставките, с които да свърши работата.
Освен яйца, в продукта се намират още витамини, екстракт от ориз, екстракт от Каму каму, облепиха, захари и още най-различни. Освен почистване и доставяне на "нова" кожа, продукта се грижи тя да е хидратирана, енергизирана и съживена.


Как го използвам?
Текстурата на pack-аа много гъст, безцветен гел, който притежава съвсем лек пиперлив аромат. Препоръчително е да се нанася на предварително почистена, суха кожа, като достатъчно количество от продукта трябва да се масажира в кожата в продължение на няколко минути.

Идва любимата ми част - при допир с кожата, гелът се загрява. Усеща се, сякаш слагате гореща кърпа на лицето си или го поставяте под пара. Усещате как порите ви биват отворени, как всяка една от тях диша, как замърсяванията биват разтворени и се чувствате, сякаш ви правят масаж в сауна. Загряващият ефект остава "на лице" до отмиването на продукта - няма общо с онези масчици, които за секунди се усещат загряващо на лицето и нищо. Тук говорим за истински steam ефект "под пара".
Докато масажирате гелът в кожата, от безцветен, той променя цвета и става бял. Лично аз масажирам две-три минутки без да спирам (!), каквато е и целта на продукта - той е като парна баня за лицето и масажа доставя именно този ефект. След това - отмивам с хладка вода. Ако няма да използвате друг продукт след това, добре е да наплискате лицето със студено вода, за да затворите порите. Ако ще продължавате с обичайната грижа, то разчитайте на тоника да затвори порите след тази мини сауна за лицето.


Ефекти? Лично аз го ползвам веднъж седмично - всеки петък. Когато работната седмица свърши, когато усещам, че уикенда идва и когато искам да премахна всички нечистотии, събрани в порите ми - този продукт дава началото за мен на почивните дни. Почиствайки лицето, той е старта на уикенда за мен. Всеки петък! И днес!
След тази "парна" процедура, лицето се чувства свежо, отпочинало, с избистрен тен, а кожата е чиста, мека, гладка и матова.  Нали знаете състоянието на кожата след парна процедура? Е, тя се усеща по същия превъзходен, обновен начин, само че без зачервяването, което парните бани носят за моите лице. Мека като бебешко дупе и перфектно чиста.

Кожата ви е абсолютно в перфектно състояние, порите са почистени, мининизирани. Повърхността й е гладка като черупка на яйце, тенът е избистрен, мека е и сияеща. Няма засушаване, няма неприятен филм - усеща се само чиста, мека и гладка кожа. Усещате я отпушена от замърсяванията, усещате я дишаща, усещате я жива!
Перфектно чиста, перфектно гладка, перфектен вид и перфектно усещане!


За мен това е продукт, който си заслужава да се притежава - според мен е подходящ за дълбоко почистване на всеки тип кожа. Без нужда от други маски и почистващи продукти - тя изсмуква всяко замърсяване и почиства толкова добре, колкото козметик!

В България продукта не се предлага, нито негово подобие (поне не ми хрумва). Сещам се единствено за еквивалентите му на Too Cool For School с яйца, които има у нас, но скромното ми мнение е, че те не струват и не правят и грам от това, което Missha са създали.
Ако го срещнете в чужбина или поръчвате от сайт - дайте му шанс. Цената му е смешна, според мен, спрямо ефектите. По спомен, платих под 30 лв. за опаковка от 100 мл., като за четири месеца употреба съм използвал 1/4 от опаковката (т.е. повече от икономичен е).


Няма коментари:

Публикуване на коментар