>

петък, 2 февруари 2018 г.

Decleor "Aurabsolu" Intense Glow Awakening Cream

Здравейте,

Когато харесам много продукт от дадена козметична линия, често посягам да пробвам и другите нещица от нея. Изключително рядко се случва да харесам всичко и буквално да награбя продуктите до един. След като обикнах околоочния крем от серията Aurabsolu на Деклеор, то за мен нямаше съмнение, че трябва да имам и другите два продукта. Днес ще ви разкажа за единия от тях...

Трябва да кажа, че след несполучлив опит да се харесаме с крем на марката от хидратиращата линия преди време, бях много скептичен към кремовете им за лице, мислейки си, че етеричните масла ме изпъпчват и че техните неща за лице не са за мен. Оказа се, че е било единичен случай и с конкретен продукт, затова никога не трябва да поставяме нещата под общ знаменател, както аз направих. Оказа се, че Aurabsolu линията крие един магичен хидратант, който обикнах и който мажа с огромно, ама огромно удоволствие! Ще кажа и нещо силно - един от най-добрите продукти за лице, които съм откривал за нуждите на кожата ми!

И така, нека плавно да пристъпим в разказа за озаряващия събуждащ крем с жасмин на Деклеор.


Какво представлява?! Лек, но дълбоко хидратиращ крем, който се бори с умората и стареенето. Омекотява, подхранва, намалява вида на разширените пори, фините линии и бръчките, балансирайки неравномерния тен, събуждайки и карайки кожата да сияе. Има анти-ейдж ефект,  работи срещу видимите признаци на умората по кожата, озарява и тушира сивкавия тен. Не е нужно да казвам, че звучи сякаш правен за моята кожа?! Признавам, дори не го тествах - просто по описание грабнах опаковка от него и далеч не съжалявам за това решение!

Идва в масивен стъклен буркан, носещ един тежък (и буквално, и преносно), луксозен вид, който прекрасно се допълва с аромата на крема - ухае аристократично на масло от жасмин. Детайлите са изпипани, като има и шпатулка в опаковката, за да не се налага да бъркате с пръст в нея.

Текстурата му е бяла и изглежда като лосион-емулсия - не е тежък, гъст крем, а има по-скоро приятна, ефирна текстура. Върху кожата, обаче, тя започва да се топи като масло, карайки кожата да засияе! Усеща се много приятно - лека текстура, която не тежи, но носи много дълбока хидратация и подхранващ ефект, който може да усетите. Оставя кожата plump-ната, подхранена, много мека и гладка. Усеща се, че е по-натурален продукт, тъй като няма силиконов финиш, а е като луксозен традиционен крем от едно време, който графиня би използвала. Много ми харесва този винтидж елемент в текстурата, който аз асоциирам така. Изключително специално се усеща самият крем - сякаш ви пренася няколко века назад в някой дворец! Невероятно усещане и дори преживяване е употребата му!


Не само ароматът и усещането са аристократични! В съдържанието на крема са подбрани съставки като за кралска особа: масло от ливадина, екстракт от амарант, кокосово масло,  екстракт от морски копър, соево масло, витамин Е, витамин С, слънчогледово масло, екстракт от гардения, портокалови флаваноиди, както и екстракт от плод на тропическото дърво Тамаринд. Добавена е и BHA киселина, която възстановява гладкостта на кожата, бори се с увредената и суха кожа.
Разбира се, съдържа се и ценното масло от жасмин-абсолют, което е центъра на цялата линията.
Трябва да обърна внимание и на основата на този великолепен крем, което го прави по-различен от другите на пазара: масло от купуасу. Това не е традиционно познато във формулите на други марки масло и рядко може да се види в продукти, но всъщност има страхотни ползи. То е изключително богато на антиоксиданти, мастни киселини и фитостероиди. Има свойството да се бори със свободните радикали в пъти по-добре от познатите ни подобни съставки, правейки кожата еластична, меки и красива, борейки се със стареенето. Именно това масло представлява основата на този крем, което носи така страхотното усещане.


Добре, да обобщим по същество - прекрасна хидратираща и подхранваща грижа. Да продължа със същинската част! Кремът има силен озаряващ ефект - лицето ви сияе след него. Не си представяйте нито "мазен" ефект, нито "глитър" ефект. Говорим за онова красиво, естествено сияние. Светлината подчертава всяка част от лицето ви, то сияе, изглежда здраво и живо. Изглежда събудено, енергизирано и ... сияещо. Ефектът е естествен и наистина изглежда сякаш вашата кожа сияе от само себе си, а не в следствие на продукт.  Тушира умората, тенът не сивее, кожата блести и ден след ден, тя сякаш излиза от капана на заспалия, уморен вид. Наистина, видимо е - кожата ви изглежда по-добре, по-сияйна, по-хидратирана, по-подхранена и най-важното за мен - по-здрава. За мен този крем е крем за здрав вид на кожата! Здравословно сияние излъчва лицето ви!

Ако имате мазна кожа, със сигурност няма да харесате този сияен ефект. За мен кремът е подходящ за нормални към сухи кожи, както и за уморени кожи със сивкав тен, имащи нужда от блясък и събуждащ коктейл. Виждам го използван от всяка възрастова категория, но със сигурност е и сериозна анти-ейдж грижа, благодарение на мощните съставки.
Макар да се препоръчва употребата само сутрин и в ролята му на дневен крем, аз го ползвам и като нощен - така ефектът е още по-силен, защото кожата ми пие коктейла от одобряващи съставки както сутрин, така и вечер. 
Идеален е за зимния сезон в момента, кожата ми се чувства в перфектно състояние, като всяка нейна нужда е покрита. Сякаш е създаван за мен и нуждите на кожата ми!


Лицето ми изглежда и се чувства превъзходно, сетивата ми са погълнати от страхотния аромат на жасмин, а аз просто стоя и се гледам в огледалото - това е гледката всяка сутрин и вечер. Чувствам се като кралска особа, ползвайки крема, който е като цяло преживяване. Великолепен хидратант за мен, великолепен! Рядко казвам, пишейки за крем за лице, че е един от най-добрите, които съм ползвал. Имам богат опит и за този - определено мога да го кажа! Просто е различен и го обожавам до пристрастяване! Винтидж и много луксозен стил носи!

Линията Аурабсолю на Деклеор сама по себе си се оказа както малка съкровище, а всеки продукт от нея те води до следващо и следващо такова. Кремът (50 мл.) може да намерите на цена от 136 лв. в Дъглас/Бютизон, където се предлага марката. Цените на марката са прекрасни по принцип, но все пак бях изненадан, че подобен продукт за глобална грижа на лицето има толкова приятна цена! Бих платил много повече! Непременно го пробвайте, стига да имате нуждите, които той третира.


Няма коментари:

Публикуване на коментар