>

сряда, 9 май 2018 г.

Shiseido WASO Soft+Cushy Polisher

Здравейте,

Става ли дума за ексфолиране на лицето, то знаете моя отговор: химични пилинги. От хората съм, които предпочитат да използват продукти с киселини - било то тоници, лосиони, маски, нощни facial-и.. няма значение. Почитател съм на ексфолианти, които по химичен път излющват мъртвите клетки и които поддържат текстурата на кожата перфектна, гладка и бебешки мека. Макар да правят кожата фоточувствителна и да изискват използването на висока слънцезащита, този тип продукти са най-ефективни за мен. Открил съм продуктите с оптимално количество съдържание на киселини, които да не ми щипят, да не ми създават дискомфорт, да не дразнят кожата и които да вършат работата си перфектно. Тампоните на First Aid Beauty, гликоловата маска и нощния facial на REN, едноминутната Dreamskin маска на Dior - това са продуктите, които са ми верни спътници и които не заменям. Без алкохол, неагресивни, специално формулирани с мощни активни съставки, бивайки нежни към кожата ми, приятни за употреба и не предизвикващи дискомфорт.
Никога не съм харесвал физичните ексфолианти, т.е. тези с абразивни частици. Сухата ми и чувствителна кожа не харесва подобен тип продукти, а смело мога да кажа, че съм пробвал всичко хвалено и прехвалено - от Clinique до St.Yves. Съжалявам, но нито един не е "мой". Кожата ми бива раздразнена, зачервява се и реагира негативно, независимо дали е нежен или по-абразивен скраб.

Всяко лято, в предвид постоянното силно слънце, което е враг на третираната с киселини кожа (и всяка друга кожа), търся ексфолиант с частички, който да ми допадне, който да не дразни кожата ми, който да работи и който да замести продуктите с киселини. Всяко лято се присещам и търся такъв, но безуспешно... Досега! Коя марка, според вас, би могла да произведе най-страхотния полиращ и ексфолиращ продукт, който идеално да пасва на кожата ми, по който да нямам нито една забележка и който сякаш е правен за мен?! Коя?! Разбира се, че "моята" марка - Shiseido.

В тяхната милениал серия WASO, лансирана пред октомври миналата година, открих Soft+Cushy Poilisher-а, за който ще ви разкажа повече днес. Продукт, който промени цяла традиция в грижата ми за кожата и който трайно се намести в нея.


Какво представлява?! Ексфолиант под формата на whipped крем, наподобяващ крем от тофу. Подходящ за всеки тип кожа - от мазна, през много суха, до чувствителна кожа. Нежен, не запушващ порите и екологичен. Защо последното е важно?!

Повечето ексфолианти на пазара съдържат полиетиленови частички, които са изключително вредни за околната среда, морските организми и за природата цялостно. Тези частички започват масово да се забраняват по света, но за съжаление са  много използвани, въпреки, че в природата се намират много по-безопасни и лесни за добиване суровини за целта (сол и захар, например). Когато търся ексфолиант, независимо дали за лице или за тяло, частичките да бъдат eco-friendly е много важно за мен. Изключително зелено мислещ човек съм и дори много да харесам продукт, ако той не задоволява зелените ми норми ... girl, bye! You are cancelled!
Шисейдо, разбира се, като типичен бранд с философия и обич към природата, използват изцяло биоразградими ексфолиращи частички. В случаят с Soft+Cushy полишъра, марката използва три вида растителна целулоза за екcфолиращите гранули.

В кремообразната консистенция, ухаеща умопомръчително на виолетки, веднага могат да се забележат фините частички. Текстурата се усеща като крем-сирене за мазане, което при разтапяне и лек масаж върху кожата, "освобождава" в действие хилядите бели, малки ексфолиращи гранули. Достатъчно големи, но и много фини като действие, те започват да ексфолират кожата ви. Лично аз нанасям на мокра и почистена кожа, след което масажирам в продължение на 1-2 минути. Нужно ми е количество, колкото два бадема за лицето и врата.


Върху лицето, polisher-ът се усеща много комфортно. Не се чувства грубо, не се чувства драскащо и неприятно. Кремообразната текстура, в която е добавен и соев екстракт, кара процеса да се усеща изключително комфортно, нежно и приятно. Текстурата се топи, а частичките полират кожата до съвършенство. След приключване на масажа, отмивам с хладка вода и подсушавам. Ефектите...

Ефектите са просто мекота, тип "бебешко дупе" и абсолютно перфектна, гладка и идеално полирана текстура на кожата. За разлика от химичните ексфолианти, при които подобен ефект не се проявява веднага след нанасяне, а дни, понякога и седмици след употреба, при ексфолиантите с частички ефектът е налице още след употреба. Кожата ми се чувства кадифено мека и много чиста, полирана, порите са отпушени, текстурата е обновена, а от мъртвата кожа няма и следа. Без неприятен филм след употреба, без зачервяване, без сърбеж, без какъвто и да е дискомфорт! Тофу-like текстурата не позволява на кожата да бъде изсушена, тя се чувства хидратирана и естествената й влага не е изсмукана. Ескфолирането е идеално осъществено и без никакви последици за кожата - то е свършило това, което трябва, без да вреди на кожата. Нежен и неагресивен.
Кожата и порите освен това са почистени, благодарение на съдържанието на активна растителна пудра, която изсмуква несъвършенствата, попива излишната мазнина и абсорбира в себе си нечистотиите, спомагайки за предотвратяването на skin troubles.


Защо е важно изобщо ексфолирането? То е ключов аспект от ритуала ви за грижа за кожата и е ключ към здравата кожа. Премахвайки мъртвите клетки редовно (1-2 седмично), вие обновявате кожата, почиствате я, грижите се за текстурата й и нейната мекота. Да премахваме мъртвите клетки е и много важно за грижата - когато използват серум, крем и т.н., вие ги ползвате, за да се грижите за кожата, а не за мъртвите клетки върху нея, нали?! Затова е важно тях да ги няма!
Макар продукт, който сякаш у нас е познат като повече подходящ за мазна кожа, ексфолиантът като продукт е ключово важен и за сухата кожа. Той тушира сухите зони, отървава се от белещите се участъци и поддържа кожа без flake-ове. Много е важно да е подбран правилно, за да не изсушава, раздразва и да е нежен. Именно такъв е Soft+Cushy Polisher-ът, подходящ дори за чувствителна кожа. Изключително ефективен като действие, без да вреди.

Накратко - абсолютно феноменален ексфолиант за лице за моята кожа и нужди. Досега единственият продукт, който да си заслужи място в баната ми. Ама наистина единственият! От поне 3 години не съм си оставял парите за такъв тип продукт, затова си е направо събитие, че го направих с този - смятайте колко трябва да ми е харесал. Обновена кожа, която е мека като бебешко дупе, гладка и с перфектно полирана текстура, употреба без дискомфорт по време или след това, skin-friendly, eco-friendly.. перфектният ексфолиант за лице, на който се радвам всяка седмица по веднъж и който реши няколко годишното търсене на подобен продукт. Смятайте колко трябва да съм бил отчаян от несполучливите покупки и тестове през годините на ексфолианти за лице, щом дори съм спрял да пробвам такива и не исках да чувам дори за подобни. Когато излезна през октомври, WASO Soft+Cushy Polisher беше един от малкото продукти, които не купих. Защо?! Защото е ексфолиант с частички, а аз не харесвам и не ползвам такива. Ако не беше прекрасната консултантка на Шисейдо - Мария, която да ми даде куража да го пробвам наскоро, то вероятно нямаше да го направя никога. Е, развръзката е, че го купих и в банята си вече имам първия физичен ексфолиант за лице от години! Бих казал не само от години, а го чувствам като първия през живота ми, защото е толкова различен, хубав и перфектен за моята кожа! Като създаден за нея и като онзи, който съм търсил винаги!


Shiseido WASO Soft+Cushy Polisher ще намерите във веригите за селективна парфюмерия и козметика, като тубичка от него (75 мл.) струва 65 лв.
Ако пък не познавате WASO линията-подбранд на Шисейдо, то може да прочетете поста ми за мега-хидратиращия clear крем от линията, където ви разказвам повече за WASO, както и ревюто на медения почистващ гел.

Няма коментари:

Публикуване на коментар